یمن: با هر گونه حماقت آمریکا علیه ایران مقابله می‌کنیم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن به آمریکایی‌ها هشدار داد اگر علیه جمهوری اسلامی ایران، حماقت کنند، صنعا نیز با واشنگتن مقابله خواهد کرد.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه امروز سه‌شنبه، پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و بمباران اهداف نظامی و امنیتی این رژیم را تبریک گفت.
المشاط با بیان اینکه این عملیات مشروع ایران، برای دفاع از خود و ادب کردن رژیم جنایتکار بوده است، گفت: ما در پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل در کنار جمهوری اسلامی قرار داریم و تاکید می‌کنیم که ایران کاملا حق دارد که از خود دفاع کند.

وی همچنین به آمریکا هشدار داد که با آتش بازی نکند و گفت: جنایات دشمن اسرائیلی نباید بدون پاسخ و مجازات باقی بماند.
این مقام یمنی با اشاره به اینکه یمن آماده مقابله با آمریکا در صورت انجام هرگونه حماقت است، گفت: اجازه نخواهیم داد که آمریکا و اسرائیل هیچ یک از فرزندان امت اسلامی را به صورت جداگانه هدف قرار دهند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ علیه سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: لحظاتی قبل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.
وی افزود: سپاه پاسداران نخستین بار با موشک‌های هایپرسونیک فتاح رادار سپر دفاع موشکی هدایت کننده موشک‌های آرو ۲ و ۳ را منهدم کرد.
این منبع آگاه گفت: سه پایگاه هوایی اصلی رژیم صهیونیستی شامل نواتیم، هاتزریم و تل نوف نزدیک تل آویو هدف قرار گرفت.
وی ادامه داد: پایگاه هوایی نواتیم محل نگهداری جنگنده‌های اف ۳۵ است که هدف موشک‌های سپاه قرار گرفته است.
این منبع آگاه در پایان تصریح کرد: پایگاه هوایی هاتزریم محل نگهداری جنگنده‌های اف ۱۵ است که از آنجا برای ترور سید حسن نصرالله استفاده شد.