ایران دوم در حال شکل‌گیری؛ تجمع میلیونی مردم یمن

در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران، طی چند روز اخیر هیئات مذهبی فراخوانی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام صادر کردند. این فراخوان با نام اجتماع بزرگ “امت رسول الله” شناخته و در چند استان کشور برگزار شد.

اجتماع “امت رسول‌ الله” مرزهای جغرافیایی را طی کرد و این بار به مناسبت آغاز هفته وحدت (۱۲ ربیع‌الأول) یه کشور یمن رسید و با حضور میلیونی مردم همراه شد. شبکه “المسیره” یمن این مراسم را به خوبی پوشش داد که در ادامه بخش‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید.

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در سخنانی به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم تصریح کرد: آمریکا طاغوت زمانه است، تمام تلاش‌های استکبار و کسانی که با آن مرتبط هستند، که در زمانه ما، آمریکا و اسرائیل هستند، تلاش برای خارج کردن مردم از نور به‌سمت تاریکی است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و کسانی که دنباله‌روی آنها هستند، برای سلطه بر مردم و تحقیر و به ذلت کشاندن آنها تلاش می‌کنند.

الحوثی در ادامه تأکید کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل، خیانت به خدا و رسول(ص) و مسلمانان و بدون شک نفاق آشکار است.

وی افزود: از ائتلاف متجاوزان می‌خواهم تجاوزگری را متوقف کند و به محاصره یمن و اشغالگری پایان دهد و پرونده‌های جنگ را بررسی کند.

رهبر انصارالله یمن خطاب به مردم این کشور هم گفت: از مردم عزیز خود درخواست می‌کنم مادامی که تجاوزگری ادامه دارد با آن مقابله کنند، زیرا این مقابله، جهادی مقدس است.

انتهای پیام/